Poti utiliza orezul si sub forma de biscuiti de orez, sub forma de gustare in timpul zilei. Orezul poate preveni constipatia cronica . Fibrele insolubile din orez actioneaza ca un burete moale care poate fi impins rapid si usor prin tractul intestinal. Orezul brun si cerealele integrale sunt cunoscute a fi bogate in fibre insolubile. Cu toate acestea, este de asemenea recomandabil sa beti multa apa dupa consumul de alimente bogate in fibre.

De ce este recomandat sa consumi biscuiti de orez?

Pentru persoanele care sufera de diabet este mai recomandat orezul brun decat cel alb, care contine niveluri scazute ale indicelui glicemic.  Doar o ceasca de orez brun zilnic ofera aproape 100% din necesarul zilnic de mangan, care ajuta la producerea de energie din carbohidrati si proteine. De asemenea , este benefic pentru functionarea normala a sistemului nervos si productia de hormoni.

Oamenii aleg diferite tipuri de orez in functie de nevoile lor culinare, disponibilitatea si potentialele beneficii pentru sanatate. Acesta poate fi, de asemenea, definit de lungimea fiecarei cereale. Mancarurile asiatice se specializeaza in cereale cu timp lung de preparare, in timp ce tarile americane prefera cerealele cu durata scurta sau medie.

Interesant este faptul ca orezul a fost unul dintre cele mai consumate capse din lume si are o valoare nutritiva mai mare decat graul. Cu toate acestea, exista un mit comun ca consumul de orez, zilnic, poate conduce la grasimi abdominale si poate duce la cresterea grasimilor nesanatoase in organism. Se crede adesea ca daca intentionati sa varsati o anumita greutate, atunci aceasta nu trebuie inclusa in planul dvs. de dieta. Realitatea este cu mult diferita de ceea ce pare si daca renunti la acest carburant esential din dieta ta, atunci cu siguranta ca lipsiti de minerale esentiale necesare sanatatii. Iata o scadere in jos de ce ar trebui sa manance orez zilnic pentru a gestiona greutate si sa ramana sanatos!

Fibrele ajuta la atenuarea miscarilor intestinale, prin urmare, este adesea sugerata includerea mai multor fibre in dieta, mai ales atunci cand kilogramele in plus par foarte greu de pierdut. Ei bine, atunci ar trebui sa adaugati orez la dieta  in cantitati recomandate si veti aduce in organism aportul necesar de vitamine. Coaja de orez existenta in cazul orezului brun ajuta la pierderea eficienta a kilogramelor in plus.

Un alt mit comun este faptul ca orezul creste nivelul colesterolului deoarece are o cantitate mare de grasimi trans. In timp ce orezul nu contine grasimi trans, este si un carbohidrat perfect, care ajuta la administrarea nivelului colesterolului atunci cand este consumat in cantitati corecte.

Orezul poate fi preparat in diferite feluri si toate  preparatele cu orez sunt absolut delicioase. Preparatele din orez sunt foarte satioase. Te vei satura chiar si daca consumi cantitati mici si acest lucru este foarte important pentru mentinerea numarului de calorii sub control.

orezul brun din cereale integrale sunt lipsite de gluten si asigura o dieta perfecta chiar si pentru diabetici. Avand in vedere toate acestea, orezul brun din cereale integrale este o substanta mult mai sanatoasa pentru inceputul unei diete care are ca scop eliminarea kilogramelor in plus.